Ziggo


 Ik ben er helemaal klaar mee. Ik heb het gehad en Ziggo gaat de deur uit!!! Waarom!!????

Omdat ze rekeningen sturen voor een adres dat opgezegd is, aanmaningen sturen voor een adres wat opgezegd is en voor een adres die op dat moment niet meer door n van ons bewoond werd!!

Reactie op opzegging hebben we blijkbaar niet gehad (kan het niet weer vinden), eerdere contacten hierover staan niet meer in hun systeem !?

Snappen jullie het? Ik niet. Of we dus even willen betalen, heel snel want anders…. Een oplossing kunnen ze niet bieden en op het gegeven dat ik dan mijn huidige pakket ook maar volledig opzeg vragen ze om het postcode en huisnummer en of we dat gelijk maar even moeten regelen!

Wat nou klantenbinding, klantvriendelijkheid en servicegericht? Blijkbaar vinden de bazen van Ziggo het heel normaal dat hun call-center medewerkers met overdreven vriendelijkheid gelijk maar even het hele pakket opzeggen. Nou prima toch!

Online had een leuke aanbieding, dus hup, ik naar de stad, op naar de T-Mobile winkel, een snel internetabonnementje met telefonie aangevraagd en een leuke laptop cadeau. Morgen Online bellen en dan ook het TV-Pakket erbij via Canal Digitaal. En Ziggo!!?? Die moet mij nog een maand van hun diensten voorzien en dan kunnen zij wat mij betreft de pot op! Misschien dat ik ze nog een rekening stuur voor 280,- aan kosten van die idiote deurwaarder! Maar ook die zal wel niet aankomen…

Leuk, al die kabelbedrijven die samengaan, de administratie blijkbaar niet…

Facebook Comments